رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری: اتحادیه آسیایی انتخابات ما را تایید کرده است/ تکمیل ساختمان نیمه کاره مقرون به صرفه نیست

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: اتحادیه آسیایی انتخابات فدراسیون ما را تایید کرده و با جهانی هم در حال نامه نگاری هستیم و مشکلی وجود ندارد.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری: اتحادیه آسیایی انتخابات ما را تایید کرده است/ تکمیل ساختمان نیمه کاره مقرون به صرفه نیست

رسول اسدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی همایش آموزش فناوری نانو، در مورد اینکه وزارت ورزش اعلام کرده موضوع شکایت در مورد انتخابات فدراسیون برطرف شده است، گفت: بله همینطور است. از سوی دیگر ما با اتحادیه آسیایی در ارتباط هستیم و آنها انتخابات ما را تایید کرده اند و قرار است نامه آن را به فدراسیون ارسال کنند. در مورد اتحادیه جهانی هم مشکلی نیست. وی در مورد اعزام تیم ملی به قهرمانی آسیا عنوان کرد: ملی پوشان در حال حاضر در ترو ترکیه هستند و پس از بازگشت به قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد. نفرات هم تقریبا مشخص است. در مورد تامین بودجه اعزام تیم هم رایزنی هایی شده و امیدوارم بدون مشکل تیم اعزام شود. رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در مورد اینکه آیا در این دوره ساختمان نیمه کاره فدراسیون به بهره برداری خواهد رسید یا خیر، گفت: این ساختمان دو بخش حقوقی و عمرانی دارد. بخش حقوقی مربوط به شکایت پیمانکار قبلی است که حدود 8 میلیارد طلب دارد. برای تکمیل ساختمان نیز شاید همین مبلغ نیاز باشد. با جمیع جهات اگر در نظر بگیریم مقرون به صرفه نیست و هزینه های زیادی در پی دارد که در توان فدراسیون نیست.

  اسدی در مورد اینکه تیم به مسابقات جهانی اعزام می شود یا خیر، گفت: باید ببینیم چند نفر می توانیم سهمیه بگیریم. تمام تلاش مان را می کنیم که بچه ها حضور داشته باشند. همانطور که گفتم بحث مالی هم مهم است و امیدواریم وزارت و کمیته هم در آستانه بازی‌های آسیایی کمک حال ما باشند. پایان پیام/