رئیس کل دادگستری استان فارس: چهارمین نفر از باند دریافت رشوه در یکی از ادارات دولتی استان دستگیر شد

رئیس کل‌ دادگستری استان فارس گفت: با دستگیری چهارمین نفر‌ از باند دریافت رشوه در یکی از ادارات دولتی استان فارس اقدامات مجرمانه باند دریافت رشوه متوقف شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس: چهارمین نفر از باند دریافت رشوه در یکی از ادارات دولتی استان دستگیر شد

به گزارش همایش آموزش فناوری نانو از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی امروز با اعلام این خبر گفت : از اسفند ماه سال گذشته اقدامات امنیتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر شناسایی عوامل دخیل در اخذ سازمان یافته رشوه در مجموعه مالیاتی استان فارس زیر نظر بازپرس ویژه انجام گردید.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه ۳ متهم این پرونده فساد مالی در سال گذشته بازداشت و تفهیم اتهام شدند گفت : چهارمین نفر و عامل اصلی این فساد پس از تکمیل تحقیقات و جمع آوری مستندات با دستور قضایی بازداشت شد.

این مقام ارشد قضایی استان فارس تصریح کرد تا کنون در تحقیقات سر نخ‌هایی مبنی بر اخذ معادل ۱/۵ میلیارد سکه طلا به عنوان رشوه کشف شده است.

وی افزود: تحقیقات قضایی زیر نظر بازپرس ویژه دادسرای انقلاب اسلامی شیراز در راستای شناسایی و‌ کشف همه ابعاد این فساد مالی در جریان است.

رئیس شورای قضایی استان فارس مبارزه قاطع با فساد را از جمله اقدامات اولویت‌دار مجموعه قضایی استان فارس در سالهای اخیر خواند و افزود: رسیدگی به پرونده‌های فساد در دادگستری فارس در شعب ویژه و به صورت فوق العاده انجام می‌شود و روند رسیدگی‌ها مطابق با قانون، اطلاع‌رسانی می‌شود.

پایان پیام/ ف