کلنگ‌زنی پروژه‌ها و رها کردن آنها دردی از مردم دوا نمی‌کند

امام جمعه شهر شهید چمران گفت: مردم انتظار دارند امسال شاهد بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌های شهر شهید چمران باشند چرا که کلنگ‌زنی و آغاز پروژه‌ها و رها کردن آنها دردی از مردم دوا نمی‌کند.

کلنگ‌زنی پروژه‌ها و رها کردن آنها دردی از مردم دوا نمی‌کند

به گزارش همایش آموزش فناوری نانو از شهر شهید چمران، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌ها نمازجمعه این هفته شهر شهید چمران اظهار کرد: خوشبختانه پروژه‌های عمرانی خوبی در شهر شهید چمران وجود دارد ولی انتظار می‌رود سرعت پیشرفت آنها شتاب بیشتری بگیرد.

وی افزود: مردم انتظار دارند امسال شاهد بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌های شهر شهید چمران باشند چرا که کلنگ‌زنی و آغاز پروژه‌ها و رها کردن آنها دردی از مردم دوا نمی‌کند.

وی افزود: در مورد پروژه‌های عمرانی از قبیل زمین چمن طبیعی فوتبال، استخر، کمربند سبز، شهربازی، توسعه سرانه فضای سبز، پارک‌های محله‌ای، مشکلات بازار و بازاریان و نهضت آسفالت باید شاهد اقدامات مثبت و لازم با سرعت قابل قبول باشیم و امسال این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

امام جمعه شهر شهید چمران خاطرنشان کرد: اگر سرعت عمل در کارها نباشد هزینه‌های زیادی روی دست مسئولان خواهد گذاشت و مجبور می‌شوند پروژه‌ها را با چند برابر هزینه به سرانجام برسانند و گاهی اوقات هم ممکن است پروژه‌ای به سرانجام نرسد و باعث گلایه مردم شود.

وی متذکر شد: تا حصول نتیجه لازم در راستای حقوق مردم شهر شهید چمران این موضوعات را پیگیری خواهم کرد و مسائل را با مردم درمیان خواهم گذاشت. زمان خدمتگزاری به مردم محدود است و باید زمان را دریافت و بدانیم فرصت به سرعت می‌گذرد و سر سوزنی در مورد حقوق مردم تعارف ندارم.

عبادی بیان کرد: اعضای شورای شهر و شهردار دو سال از فرصت خدمتگزاری به مردم را پشت سر گذاشته‌اند و مردم همچنان به تحول عمرانی در شهر شهید چمران امیدوار هستند.

امام جمعه شهر شهید چمران تصریح کرد: اعتماد مردم به خدمتگزاران خود بزرگ‌ترین سرمایه است نباید کفران نعمت کرد و با بی‌توجهی و قدرنشناسی و عدم خدمت صادقانه به مردم این اعتماد از بین برود و باعث بی‌اعتمادی مردم شود.

وی یادآور شد: توصیه دیگری که به اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار چمران دارم این است که با مردم گفت‌وگو کنند و پاسخگوی عملکرد خود و سؤالات مردم باشند.

عبادی عنوان کرد: امیدواریم در هفته‌های آینده در مورد دیگر مسئولان شهرستان بندر ماهشهر و عملکرد آنها از همین تریبون مقدس مطالبه‌گری خواهیم کرد، چرا که تریبون نماز جمعه متعلق به مردم است و مردم به نماز جمعه امیدوارند که بتواند از طریق این جایگاه حقوق آنها بیان و از آنها دفاع شود.

وی در فراز دیگری از خطبه‌ها با گرامیداشت دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی، گفت: علت اصلی دشمنی استکبار به ویژه آمریکا با انقلاب اسلامی ایران تحقیر شدن و شکسته شدن ابهت آنها توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام جمعه شهر شهید چمران ادامه داد: همه دشمنان و بدخواهان نظام مقدس اسلامی بدانند، با تلاش مردم و با وجود همه دشمنی‌ها، کشور در حال پیشرفت است. کشور در عرصه‌های مختلف در مسیر رشد قرار دارد و تلاش جوانان کشور این است که باوجود تحریم‌ها مشکلی برای کشور ایجاد نشود.

وی خاطرنشان کرد: در کشورهای دیگر پشتوانه حکومت‌ها نیروی نظامی است اما پشتوانه حکومت ما مردم هستند و مردم در این سال‌ها همیشه ثابت کردند که پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت ایستاده‌اند.

عبادی در پایان با تبریک سالروز میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و روز اکرام، بیان کرد: جا دارد در این ماه پر خیر و برکت، سنت حسنه اکرام احیا و به قشر ضعیف جامعه توجه بیشتر و به آنها کمک شود.

پایان پیام/