آخرین وضعیت پرونده سالار آقاخانی از زبان سخنگوی قوه قضاییه

سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده سالار آقاخانی گفت: پرونده سالار آقاخانی که به اتهام ارتکاب مشارکت در قاچاق ارز و پرداخت رشوه به سه سال حبس تعزیری و ضبط اموال ناشی از جرم محکوم شده است.

آخرین وضعیت پرونده سالار آقاخانی از زبان سخنگوی قوه قضاییه

به گزارش خبرآنلاین، سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اقدامات رژیم منحوس و نجس صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران ایرانی در سوریه گفت: روز موعود بدون اسرائیل تحقق یافتنی است گرچه پاسخ قاطع علیه این غده چرکین محقق خواهد شد اما پیگیری‌های حقوقی و قانونی باید همزمان در ابعاد بین‌المللی دنبال شود.

ایرنا در خبری نوشت: مسعود ستایشی روز سه‌شنبه در نخستین نشست خبری دستگاه قضایی در سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک فرارسیدن عید فطر عید عبادت؛ به برنامه دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال اشاره کرد و اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی و مردم از مسئولان انتظار تحقق شعارهای سال را دارند بنابراین تلف کردن زمان پیرامون ابعاد تئوریک شعارها راه رسیدن به آنها را دشوار می‌کند. وی ادامه داد: به میدان کشاندن ظرفیت‌های عظیم مردمی نیازمند مانع زدایی از حضور و توسعه مشوق‌های مشارکت مردمی است و در این زمینه اجرای کامل و درست قوانینی از جمله بهبود فضای کسب و کار و قانون رفع موانع تولید در عین پرداختن به اولویت‌ها در این زمینه از اهمیت دوچندان برخوردار است. سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: قوه قضاییه خود را از مخاطبان اصلی موضوع شعار سال می‌داند و اعتقاد دارد همراهی قوا برای اجرای منویات رهبری معظم شرط اصلی تحقق شعار سال است. وی درباره اقدامات رژیم منحوس و نجس صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران ایرانی در سوریه گفت: رژیم صهیونسیتی در ادامه خوی وحشی‌گری و خباثت‌های خود خدوم‌ترین فرماندهان و مستشاران ایرانی را در قاعده‌مندترین محیط بین‌المللی، رسماً و علنا و در مقابل چشم جهانیان ترور کرد. ستایشی افزود: این تروریست‌های شرور به گمان ترور فرماندهان غیور مقاومت و کاهش حجم مطالبه ملت‌ها دست به چنین جنایاتی زده‌اند اما غافل از اینکه اضمحلال رژیم صهیونسیتی و آزادی قدس شریف بیش از پیش نزدیک شده است و روز موعود بدون اسرائیل تحقق یافتنی است گرچه پاسخ قاطع علیه این غده چرکین محقق خواهد شد اما پیگیری‌های حقوقی و قانونی باید همزمان در ابعاد بین‌المللی دنبال شود.

آخرین وضعیت پرونده سالار آقاخانی سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده سالار آقاخانی گفت: پرونده سالار آقاخانی که به اتهام ارتکاب مشارکت در قاچاق ارز و پرداخت رشوه به سه سال حبس تعزیری و ضبط اموال ناشی از جرم محکوم شده است. ستایشی افزود: اکنون پرونده در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در شرف عملیات اجرایی حکم صادره است. طرح ویژه ملی حبس‌زدایی و بهره‌مندی از نهادهای ارفاقی اجرا می‌شود سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره برنامه‌های قوه قضاییه در زمینه حبس زدایی، کاهش جرایم و پیشگیری از وقوع جرم در سال جدید، گفت: در سال جدید در زمینه حبس زدایی طرح ویژه ملی استفاده هدفمند از نهادهای ارفاقی به منظور رفع مشکلات عمومی اجرا می‌شود. وی ادامه داد: در این طرح مقرر شده است مشکلات خاص هر استان مشخص شود و پنج طرح خاص با مرحله بندی اجرایی تعریف و مسئول اجرای آن نیز دادستانی ها در سراسر کشور خواهند بود.